viernes, 23 de octubre de 2009

¡¡ESPECTACULAR!!


Aínda que o xogo do noso equipo de momento non é para tirar cohetes, a que sí foi espectacular é a cea anual da Peña deste ano. Un auténtico tiki-taka, no que había que estar moi atento para non perderse na cantidade de platos servidos polo Restaurante Louzao.


O inicio do partido foi trepidante entre percebes, camarón e navallas. Unha vez plenamente asentado o equipo no campo, nun tuvo problemas para "torear" ás langostas e lubrigantes ben aguerridos, que non daban cuartel multiplicándose por todas as mesas. Hai que reconocer a exquisito control táctico que mostramos en todo momento.



Logo xa empezaron as famosas "rotacións" para facer frente ó rape, reservándose moitos para o último cuarto, cun entrecot "no seu punto" realmente inconmensurable. Fixo falta durante todo o match, hidratar adecuadamente á plantilla. Os entrenadores "físicos" recomendaron un excelente albariño Terras Gauda e un Rioxa soberbio, que proporcionaron un aguante excepcional hasta o pitido final.


No tempo de prolongación, exercicios de "estiramento" acompañados pola orquesta, con continuos avituallamentos no mostrador da "barra libre".



Todo estivo perfectamente organizado, hasta o punto de que para evitar "os controis antidoping", o autobús levou ós nosos cracks entre algodóns de volta á casa.

As crónicas posteriores ó partido calificaron de 10 o rendimento de toda a plantilla da Peña Madridista, cun estado de forma óptimo para a realización de este tipo de eventos, ejem, "deportivos".

3 comentarios:

  1. Ya me contaron algunos de los que fueron a la cena que estuvo muy bien, de boda me dijeron. Por lo que veo en las fotos no se equivocaron. La del próximo año no me la pienso perder. Espero que se mantenga el nivel.

    ResponderEliminar
  2. La pena es que no celebremos nada para esta temporada. Tal y como va la cosa, esta temporada va acabar como el rosario de la aurora. Al menos tendremos la cena para olvidar las penas

    ResponderEliminar
  3. Creo que va a ser muy difícil subir el nivel de la cena porque estuvo de chuparse los dedos. Comentando con los socios que fueron, todos dijeron que fue "demasiao".
    Mi opinión es que comimos muy bien. Hubo muy buen ambiente y disfrutamos de la cena, aunque mejor si celebraramos un título. Haya título o no, el año que viene lo que si habrá es cena de nuevo. Un saludo a todos

    ResponderEliminar